Projectondersteuner
Ben jij op zoek naar een parttime functie als project management ondersteuner en krijg jij een boost van energie wanneer alles tot in de puntjes is georganiseerd? Zoek dan niet verder! Wij hebben binnen een leuk adviesbureau de perfecte werkplek voor jou gevonden!
Wij zoeken een tijdelijke invulling voor deze rol in verband met zwangerschapsverlof.
€ 3.300,00 - € 3.800,00 per maand op fulltime basis | 24 - 32 uur per week, flexibel in te vullen | 8% vakantiegeld | 26 vakantiedagen | Reisgeldvergoeding | Pensioenregeling
Functie omschrijving Projectondersteuner
Als project management ondersteuner PMO ben je verantwoordelijk voor verschillende taken die bijdragen aan het succes van de projecten binnen dit adviesbureau. Hieronder volgen enkele van de belangrijkste verantwoordelijkheden en activiteiten die in jouw rol aan bod komen:
- Ondersteuning van Projectleiders:
Bied administratieve en organisatorische bijstand aan projectleiders, zodat zij zich kunnen richten op de inhoudelijke aspecten van hun projecten.
- Monitoring van Projectvoortgang en Financiële Controle:
Houd toezicht op de voortgang en financiële aspecten van projecten, inclusief budgetten en uitgaven, om ervoor te zorgen dat deadlines en projectdoelstellingen worden gehaald.
- Rapportage en Communicatie:
Stel financiële rapportages en voortgangsanalyses op en fungeer als aanspreekpunt voor project gerelateerde vragen van stakeholders, waarbij je zorgt voor duidelijke en tijdige informatie.
- Coördinatie van Vergaderingen en Verbeterprocessen:
Organiseer projectvergaderingen, volg actiepunten op en identificeer proactief mogelijkheden voor procesverbetering binnen het projectmanagement.
In deze rol is gestructureerd werken, multitasking, sterke analytische vaardigheden en teamwork essentieel om de uitvoering van projecten succesvol te bevorderen.
Bedrijfsprofiel
Dit adviesbureau adviseert een grote diversiteit aan opdrachtgevers op het gebied van gebouwgebonden elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties. Daarnaast hebben ze duurzaamheid hoog in het vaandel staan.
Hun devies "afspraak is afspraak" is kenmerkend voor deze energieke organisatie zowel naar hun klanten alsmede naar de collega's toe.
Zij zijn gevestigd in een modern kantoorpand in Rotterdam met voldoende parkeergelegenheid en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Bedrijfscultuur
Onze klant, waar inmiddels al meerdere van onze collega's in vaste dienst zijn gekomen, kenmerkt zich als het type bedrijf "waar je gewoon graag wilt werken"!
Een groot pluspunt is dat je binnen dit bedrijf VRIJHEID hebt! Jouw toekomstige collega's zijn allemaal zelfstandige medewerkers in een zelfsturende organisatie. Dus geen vervelende in je nek hijgende manager met te veel bemoeienis, maar een meewerkend management team.
De losse informele sfeer die er heerst maakt van deze toekomstige werkplek er één, waar jij op maandagochtend weer graag naar toe gaat!
Woody: "Het leuke aan werken bij ons bedrijf is de laagdrempeligheid (iedereen is gelijk), veel aandacht voor (teambuilding)-activiteiten, en ontspanning zoals darten, tafelvoetballen om vervolgens met genoeg energie weer even door te knallen, ruimte en vrijheid om ideeën in werkelijkheid om te zetten, ruimte voor je eigen ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden, maandelijkse personeelsmeetings en elke week wordt afgesloten met een hapje en een drankje.
Zelf ben ik in 1,5 jaar tijd doorgegroeid van projectleider naar accountmanager van een grote opdrachtgever om vervolgens nu de functie van afdelingsmanager uit te voeren."
Functie eisen Projectondersteuner
Als Project Management Ondersteuner ben je nauwkeurig en georganiseerd in de uitvoering van diverse projecttaken en krijg je voldoening van het ondersteunen van projectteams bij het bereiken van hun doelen.
Van belang is dat jij kunt terugvallen op:
- een afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting, zoals projectmanagement of bedrijfskunde.
- minimaal 2 jaar ervaring in een ondersteunende rol binnen projectmanagement, bij voorkeur met administratieve taken en rapportages.
- werkervaring met projectmanagementsoftware en ERP-systemen, bij voorkeur LIFT of bekende alternatieven.
- goede kennis van Word, Excel en projectmanagementtools.
Daarnaast is het van belang dat je een goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift hebt, zodat je effectief kunt communiceren met teamleden en belanghebbenden.
Arbeidsvoorwaarden
- € 3.300,00 - € 3.800,00 per maand op fulltime basis
- 24 - 32 urige werkweek die flexibel in te vullen is
- 8% vakantiegeld
- 26 vakantiedagen op full time basis
- Reisgeldvergoeding EV of OV
- Pensioenregeling
- Opleidingsmogelijkheden
Enthousiast geworden? Solliciteer dan meteen zodat wij jou kunnen introduceren en je kunt gaan werken aan een leuke opstap van jouw carrière!
Galjema Detachering biedt jou een arbeidsovereenkomst aan en je wordt via ons voor een jaar gedetacheerd. Hierna kom je rechtstreeks bij hen in dienst. Tijdens de sollicitatie- en detacheringsperiode word je uitstekend begeleid door ons. Dankzij ons SNA keurmerk en de VCU certificering kun jij er op vertrouwen dat alles tot in de puntjes geregeld is. 1️⃣ Sollicitatie 2️⃣ Kennismaking(en) 3️⃣ Rondleiding 4️⃣ Aanbieding 5️⃣ Start!