Office Manager

Als Office Manager ben je een belangrijke schakel in het bedrijf en maak je deel uit van het MT. Jij ontzorg samen met jouw team de directie en de rest van het bedrijf. Om de functie te vervullen heb je al ervaring in een soort gelijke rol. Interesse? Bekijk de vacature dan direct.

Rotterdam | €3.400,- tot €4.500,- per maand | 8% vakantiegeld | 26 vakantiedagen | Pensioen

Rotterdam
Office
Adviseur/Ingenieursbureau
Vast
32 - 36 uur 36 - 40 uur
Is dit de uitdaging die jij zoekt?

Wat ga jij doen als Office Manager?

Je geeft leiding aan een klein team team en bent een belangrijke schakel in het bedrijf, je ontzorgt de directie zodat deze zich onder andere met acquisitie kunnen bezig houden. Je hebt ervaring als office manager, weet als geen ander wat er van je verwacht wordt en wat je taken inhouden, bijvoorbeeld op het gebied van:

Personeelszaken

Je draagt zorg voor en beheert de HR administratie inclusief advisering en afwikkeling van:

  • dienstverbanden in en uit dienst.
  • up to date houden kennis van wet- en regelgeving personeel.
  • arbeidsovereenkomsten.
  • arbo zaken, pensioenen/verzekeringen, verlof, personeelsactiviteiten, etc.


Secretariaat

  • Receptie, agendabeheer, correspondentie intern/extern.
  • Controleren rapporten, lay-out controle en aanpassingen doen.
  • Kwaliteitscontrole documenten.
  • Ondersteuning bij organiseren team activiteiten.


Facilitaire dienstverlening

  • Contact met de schoonmaakdienst/kantoorbeheerder/leveranciers,
  • Contractbeheer (printers / telefoons / wagenpark), beheer van klein-technische zaken (laptops, telefoons)
  • Aanspreekpunt/contact verhuurder / onderhoud / wijzigen, huurder overleggen.
  • Voorraadbeheer, pantry, gastenontvangst.

Naast deze hands-on activiteiten ben jij in staat om processen te verbeteren en om adviezen te geven aan het Management.

Je maakt ook deel uit van het Management Team.

Bedrijfsprofiel

Dit adviesbureau adviseert een grote diversiteit aan opdrachtgevers op het gebied van gebouwgebonden elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties. Daarnaast hebben ze duurzaamheid hoog in het vaandel staan.

Hun devies "afspraak is afspraak" is kenmerkend voor deze energieke organisatie zowel naar hun klanten alsmede naar de collega's toe.

Zij zijn gevestigd in een modern kantoorpand met voldoende parkeergelegeheid.

Bedrijfscultuur

Onze klant, waar inmiddels al één van onze collega's in vaste dienst is gekomen, kenmerkt zich als het type bedrijf "waar alles mogelijk is"!

Natuurlijk hebben zij beschreven arbeidsvoorwaarden die voor een ieder gelden, maar niet iedereen is gelijk, dus het kan goed zijn dat jij meer waarde hecht aan vrije dagen dan de gemiddelde collega en dan is dit gewoon bespreekbaar!

Het basis salaris is goed en naast een goede pensioenregeling zijn de overige arbeidsvoorwaarden absoluut van deze tijd te noemen. Heeft de organisatie goed gedraaid in een jaar en heb jij hierin een actieve bijdrage geleverd? Dan krijg jij een persoonlijke bonus!

Een groot pluspunt is dat je binnen dit bedrijf VRIJHEID hebt! Jouw toekomstige collega's zijn allemaal zelfstandige medewerkers in een zelfsturende organisatie. Dus geen vervelende in je nek hijgende manager met te veel bemoeienis, maar een meewerkende directie.

De losse sfeer die er heerst maakt van deze toekomstige werkplek er één, waar jij op maandagochtend weer graag naar toe gaat!

Wanneer dit verhaal jou aanspreekt, dan adviseren wij ten zeerste om met ons contact op te nemen zodat wij jou kunnen introduceren en jij kunt gaan werken aan een leuke opstap van jouw carrière!

Wat verwachten wij van een Office Manager?

  • Je hebt een relevante opleiding afgerond op hbo niveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen het MKB.
  • Je houdt overzicht, scheidt hoofd- en bijzaken,
  • Je hebt aandacht voor details en goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Je bent klantgericht, sociaal, initiatiefrijk en behulpzaam.
  • Je hebt uitstekende kennis van: Microsoft Office, PowerPoint, Word, Excel.

Wat krijg jij?

  • Een salaris tussen €3.400,- en €4.500,- bruto per maand afhankelijk van je opleiding, ervaring en leeftijd.
  • 26 Vakantiedagen
  • 8%, vakantiegeld
  • Reiskosten
  • Pensioen
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen en opleidingen en te groeien in rol en functie.
  • Een fantastische baan bij een werkgever die écht goed voor de werknemer is!


Galjema Detachering biedt jou een arbeidsovereenkomst aan en je wordt via ons voor een jaar gedetacheerd. Hierna kom je rechtstreeks bij hen in dienst. Tijdens de sollicitatie- en detacheringsperiode word je uitstekend begeleid door ons. Dankzij ons SNA keurmerk en de VCU certificering kun jij er op vertrouwen dat alles tot in de puntjes geregeld is.


1️⃣ Sollicitatie 2️⃣ Kennismaking(en) 3️⃣ Rondleiding 4️⃣ Aanbieding 5️⃣ Start!

Office Manager
Meer weten?

Laten we kennis maken!

Bel mij terug

Hi There

Heb je nog geen account?
Maak er dan direct één aan!

Schrijf je in!

Galjema Rotterdam B.V. maakt gebruik van cookies om de website zo goed mogelijk voor je te laten werken. Zo ervaar jij geen gedoe.