Projectmanager Huisvesting & Techniek

Ben je op zoek naar een leidinggevende coördinerende baan in het beheer en onderhoud en wil je werken in een sector die om mensen geeft dan hebben wij de ideale baan voor jou....niet verder zoeken en direct solliciteren!!!!

 

Vaste baan | €3.850,- tot €5.730,- | Vaste eindejaarsuitkering | Mbo+ - Hbo  | Rotterdam | Beheer & Onderhoud + Huisvesting | Teamleider  | 

Hoofdkantoor
Installatietechniek - E Installatietechniek - W Bouwkunde
Zorginstelling
Technisch Beheer Projectleiding
Beheer en Onderhoud Beheer en Onderhoud Beheer en Onderhoud
Vast
36 - 40 uur
Topbaan

Wat ga je doen?

In je functie Projectmanager Huisvesting en Techniek ben je zowel actief in het het bedenken van strategische huisvestingsplannen als het opstellen van meerjaren onderhoudsplannen. Jouw expertise wordt breed gedragen in de organisatie. Je bent een vraagbaak voor zowel de raad van bestuur, de facilitair manager en de diverse locatie managers.

Je takenpakket bestaat uit diverse werkzaamheden die zijn gericht op het leiden en coördineren van (ver)bouwprojecten, het aankopen van vastgoed en het laten uitvoeren van beheer en onderhoud aan gebouwen en gebouwgebonden technische installaties (acuut en volgens MJOP).

In deze uitdagende functie werk je veel samen met diverse interne en externe partijen en is er een belangrijke taak voor je weggelegd om cohesie tussen deze partijen te bewerkstelligen.

Werkzaamheden:

  • Leidinggeven aan (ver)bouwprojecten.
  • Begeleiden aankooptrajecten van nieuw of bestaand vastgoed.
  • Ontwikkelen van nieuwe huisvestingsconcepten.
  • Ontwikkelen en implementeren van beleid m.b.t. beheer en onderhoud.
  • Bewaken voortgang van projecten.
  • Aansturen van zowel interne medewerkers als externe medewerkers: onderhoudspartijen / bedrijven betrokken bij (ver)bouw projecten.

Bedrijfsprofiel

Het bieden van zorg en ondersteuning aan mensen in diverse leeftijdscategorieën zoals thuiszorg, hulp in de huishouding, geestelijke gezondheidszorg en verpleging. Deze organisatie heeft een christelijke identiteit en baseert haar dienstverlening op deze waarden en normen.

Bedrijfscultuur

De bedrijfscultuur kenmerkt zich dat er wordt gewerkt vanuit christelijke waarden en normen waarbij respect voor het individu centraal staat. Deskundigheid binnen de zorg staat centraal en daarom vindt men het belangrijk dat het personeel een kwalitatief goede dienstverlening aan de mensen kan bieden. Daarbij is het ook belangrijk om innovaties in de zorg op de voet te volgen en het beleid van de toekomst daarop af te stemmen.

Wat breng je mee?

  • Diploma HBO Bouwkunde / HIT of gelijkwaardig of HBO werk- en denkniveau verkregen door jarenlange ervaring in een soortgelijke functie.
  • Aantoonbare werkervaring met leidinggeven van beheer en onderhoud.
  • Kennis van wet- en regelgeving in de gezondheidszorg.
  • Rijbewijs B + eigen vervoer.

Arbeidsvoorwaarden

Galjema Detachering biedt jou een arbeidsovereenkomst aan en je wordt via ons voor een jaar gedetacheerd. Hierna kom je rechtstreeks bij hen in dienst. Tijdens de sollicitatie- en detacheringsperiode word je uitstekend begeleid door ons. Dankzij ons SNA keurmerk en de VCU certificering kun jij er op vertrouwen dat alles tot in de puntjes geregeld is.  1️⃣ Sollicitatie    2️⃣ Kennismaking(en)    3️⃣ Rondleiding    4️⃣ Aanbieding    5️⃣ Start!
Projectmanager Huisvesting & Techniek
Meer weten?

Laten we kennis maken!

Bel mij terug

Hi There

Heb je nog geen account?
Maak er dan direct één aan!

Schrijf je in!

Galjema Rotterdam B.V. maakt gebruik van cookies om de website zo goed mogelijk voor je te laten werken. Zo ervaar jij geen gedoe.